استحکام بالای پروفیل upvc
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

درجه استحکام بالای پروفیل upvc

پنجره upvc که کاربردهای بسیاری دارد و امروزه در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد نقاط قوت بسیاری دارد. یکی از نقاط قوت این پنجره ها نوع پروفیل استفاده شده در آن است.
ساختار پروفیل upvc در پنجره دوجداره دارای طراحی به صورت ترکیبی از دیواره ها و کانالها به صورت عرضی و طولی به هم پیوسته است.

این نوع طراحی خاص برای پروفیل upvc دارای مزیت های زیر است:
• سبک سازی وزن سازه
• استحکام بالاتر پروفیل یو پی وی سی

در برخی موارد از پروفیل های ۱٫۵ میلیمتری گالوانیزه متناسب با کانال های پروفیل upvc جهت افزایش استحکام و بالا بردن ایمنی و نصب آسانتر و تکنیکی تر پیچ ها و یراق آلات استفاده می شود.
در طراحی پروفیل های upvc از فضاهای خالی استفاده می شود که اینکار سازه را به باکس های توخالی تبدیل می کند و وزن کلی در حجم یکسان سازه کاهش می یابد. همچنین استحکام و مقاومت خمشی افزایش می یابد.

یکی از ویژگی های سازه پروفیل upvc داشتن مزیت های فیزیکی و شیمیایی توام است.
پنجره های upvc برای ساختمان ها مرتفع نیز بهترین گزینه است زیرا به علاوه استحکام بالا ، کاهش وزن مناسب و خوبی دارد. همچنین قیمت این پنجره ها بسیار مناسب است. این پنجره ها ضد سرقت نیز هستند.

سیجاندژ انواع پنجره های upvc را تولید و نصب می کند. می توانید با تماس با ما سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان محصول خود را تحویل بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: http://sijandezh.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ad%da%a9%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84-upvc/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, درجه استحکام ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: